Hvad er CRM?

CRM system?

En simpel definition af CRM, er Customer Relationship Management.
Det er en teknologi til styring af alle virksomheders relationer og interaktioner med nuværende- og potentielle kunder.
Målet er enkelt: Forbedre forretningsforbindelser.
Når folk taler om CRM, refererer de normalt til et CRM-system som et værktøj der hjælper med bl.a salgsstyring, produktivitet og meget mere. En CRM-løsning hjælper dig med at fokusere på din organisations relationer til kunder– herunder enkeltpersoner, service, brugere og/- eller leverandører, vinde ordre og tilføre værdi i hele forholdet og forløbet.

Hvem har brug for et CRM system?

Et CRM-system giver alle – i salg, i servicefag, i marketing eller enhver anden forretning, en god måde at styre de eksterne interaktioner og relationer på.
Fuldstændigt som en orienteringsløber har brug for et kort for at sikre at komme hurtigt og effektivt i mål, kræver det overblik at kunne navigere i en hektisk erhvervshverdag.

Hvorfor CRM betyder noget for din virksomhed?

I dag har kunderne alle muligheder for at vælge til – og fra. Netop derfor er et godt CRM-system netop et vigtigt værktøj i en travl hverdag, til at sikre at de planer der er lagt for omsætnings- og indtjeningsmål gennem en indsats af høj kvalitet, der sikrer kundebinding – og kundeloyalitet, idet at der er ikke tvivl om, at en god kundeoplevelse ofte betaler sig flere gange tilbage.
At drive en virksomhed uden et ordentligt CRM system – eller helt uden, kan koste dig rigtig mange penge samt en masse nyttig viden som kan gå tabt.
Mere administration betyder mindre tid for alt andet. Et aktivt salgsteam kan generere en overvældende mængde data. Medarbejdere der taler med mange kunder, har møder og de indsamler mange værdifulde oplysninger – men alt for ofte bliver disse oplysninger glemt eller gemt i håndskrevne noter, på bærbare computere eller inden for dine ansattes hoveder.
Detaljer kan gå tabt, møder bliver ikke fulgt op omgående, og prioritering af kunder kan være et spørgsmål om gætteri snarere end en kvalitetsindsats baseret på fakta.

At drive en virksomhed uden et ordentligt CRM system – eller helt uden, kan koste dig rigtig mange penge samt en masse nyttig viden som kan gå tabt.

Hvad skal et godt CRM system kunne?

Et godt CRMsystem skal indeholde kundernes basisoplysninger og kunne sammenkæde disse med de relevante handlinger, planer og aftaler der indgås med kunderne.
Men hele humlen ligger i at det gøres nemt, hurtigt og effektivt for brugerne, ellers vil man ikke få det fulde udbytte og i værste fald vil personalet ikke benytte værktøjet, alene fordi det er for besværligt eller tidskrævende.

Hvorfor så vælge ProffCRM?

Fordi ProffCRM er lavet i Danmark, ud fra et dansk tankemønster om at det netop skal være:
– Enkelt
– Effektivt
– Nemt
– Intuitivt

Det handler ganske enkelt om at sikre sig, at man opnår de delmål og overordnede mål, gennem overskuelighed i forhold til sin kundemasse.
Disse data kan deles mellem dine medarbejdere, så værdifuld viden udnyttes optimalt og der bliver taget hånd om kunderne, uanset om der er sygdom, ferie eller måske fratrædelser.

ProffCRM er konstrueret til små og mellemstore virksomheder, der ønsker et nemt CRM system, der er lagt ”i skyen” så man ikke belaster sin egen IT infrastruktur og hvor man kan tilgå sit system fra alle enheder.

Med andre ord: ProffCRM har hvad du skal bruge – og ikke mere.
Derudover er der mulighed for interaktion med e-conomic og Outlook. ProffCRM kan vælges i flere versioner, fælles for dem er at man kan bruge alle funktioner i alle versioner, men har man brug for mere plads kan man vælge løsningsstørrelse baseret på plads.
Du betaler altså kun for det du har brug for og du kan oven i købet få ca 20% rabat, hvis du vælger at betale for et år ad gangen.

Kontakt os endelig hvis du har yderligere spørgsmål omkring ProffCRM systemet.

Ellers er der bare at sige: Rigtig god fornøjelse.